Transport si retur

Transport

Metode de plata

1. Plata online cu cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.

Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră. 

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele DAM PRINT USOR.

2. Plata ramburs la curier

Plata se efectueaza in momentul primirii coletului de la curier.

3. Plata prin transfer bancar

Metode de livrare

Livrarea se face prin curier rapid GLS in 24-72 ore din momentul confirmarii comenzii

Timpul mediu de livrare poate varia in functie de incarcarea curierilor dar acesta poate varia intre: 24 si 72 ore

Comenzile plasate Vineri dupa ora 15:00, Sambata sau Duminica vor fi preluate in ziua de Luni. 

Taxa de livrare este de 19 lei, iar la comenzi mai mari de 199 lei, livrarea este gratuita.

Politica retur:

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Produsele care fac parte din categoria: Stickere decorative, Tablouri canvas, Tricouri personalizate, Cani personalizate sunt produse personalizate la cerere, pozele prezentate pe site sunt doar cu titlu de prezentare iar ele nu reprezinta produse fizice reale disponibile in stoc ci acestea se fabrica si confectioneaza la cerere conform specificatiilor clientilor transmise prin selectarea marimii si culorii dorite. Asadar conform O.U.G. 34/2014 produsele personalizate sau facute la cerere conform specificatii nu pot fi returnate.

Pentru mai multe informatii puteti analiza site ANPC – aici

Perioada de reflecție de 14 zile – se aplica pentru produsele care fac parte din categoria: tatuaje, doar pentru cele nefolosite.

În UE aveți dreptul de a returna produsele achiziționate on-line sau prin alte mijloace de vânzare la distanță (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor) în termen de 14 zile, pentru a beneficia de rambursarea integrală a sumei plătite. Nu aveți nevoie de un motiv special pentru a face acest lucru, e suficient să vă răzgândiți.

Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor. Iată câteva excepții:

  • bilete de avion și de tren, bilete la concerte, rezervări la hotel, închirieri de mașini și servicii de catering rezervate pe perioade sau la date determinate
  • produse alimentare și băuturi livrate la domiciliu, în mod regulat (ex. de către un lăptar)
  • produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. un costum făcut la comandă)
  • înregistrări audio-video sau programe informatice sigilate, precum DVD-urile, pe care le-ați desigilat după primire
  • conținutul digital on-line, dacă ați început deja descărcarea sau vizionarea on-line și dacă ați acceptat faptul că vă pierdeți dreptul de a vă retrage din contractul de achiziție odată începută descărcarea sau vizualizarea
  • bunuri cumpărate de la persoane fizice, mai degrabă decât de la companii/comercianți
  • contractele urgente de reparații și întreținere – dacă sunați un instalator pentru a-l ruga să vă repare un duș, nu puteți anula lucrarea, odată ce ați convenit asupra prețului serviciului.

Menționăm că această listă nu este exhaustivă.

Perioada de reflecție expiră după 14 zile de la data primirii produselor. Pentru contractele de servicii, perioada de reflecție expiră la 14 zile de la data încheierii contractului. Dacă perioada de reflecție expiră într-o zi nelucrătoare, termenul este prelungit până la următoarea zi lucrătoare.

Returnarea produselor si inlocuirea acestora se face pe cheltuiala Tabloudeco.ro in cazul in care:

1) In comanda clientul a transmis o dimensiune iar clientul a primit alta – procesara gresita tabloudeco.ro

2) In comanda clientul a transmis o culoare anume iar expeditia a fost facuta pe alta culoare – procesare gresita tabloudeco.ro

3) Clientul poate solicita in cele doua cazuri inlocuirea GRATUITA a comenzii fara costuri suplimentare sau returnarea integrala a banilor in termen de 14 zile

4) In cazul in care clientul doreste sa pastreze comanda chiar daca a fost procesata gresit atunci acesta poate beneficia de o reducere de 30% la urmatoarea comanda, pentru aceasta clientul trebuie sa informeze Tabloudeco.ro

5) Orice alte neclaritati vor fi rezolvate pe cale amiabila gasindu-se solutii optime pentru ambele parti 

Call Now Button